at kestanesi


selam götür benden ferhan
sükunetin habercisi olsun ay
tebessüm et kaç bu diyardan
bahar aksın saçlarından şimdi
güller yüzünden döküldüğü an
seller durdu bu sonbaharda
at kestanesi çiçek açtı ferhan
kurudu sinemde bütün dallar
sen vakti saadetimi baki san
ihtiyar çehrende çizgiler var
uzun yol geldin otur soluklan
inci gibi dizilen yıldızlar
gözlerini göğe dik gör ferhan
karartılarda seç sustuklarımı
su testisi taşı götür ardından
ağlak sesleri kıs sakın bakma
şüpheni al sırtına tut kolumdan
yağmur yağsın gözlerden şimdi
bir yudum huzur götür ferhan
görmek vakti sırların ardındakini
binbir sima sezdim aydınlanan
sahi ne kadar zaman geçti sensiz
hani giderdin lâl avuçlarımda kan
bul beni kokumu tanır gibi
cihanı sustur gülü soldur ferhan
ya bir daha gelemezsen geri ah
at kestanesi çiçek açtı bahar geldi ferhan

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

ben seni herkesten önce sevdim

y.o.