Acıya Yabancı


bir kadın çiziyordum
buğulu camın önünde
kuşları çiziyordu uçmaya hazır
balkonun kapısından rüzgâr 
saçını okşasın 
bir kadın çiziyordum
topuklu ayakkabıları birbirinden uzak
elleri dizlerinde çokca düşünüyor 
fırındaki yemek sıcak
hasta olmasın
gözlerindeki halkaları sileceğim
biraz daha yaşasın
bir kadın çiziyordum
yasemin kokan boynunda damlalar
uzun yolculuğa çıkmış
gözden kalbe kuru ormanlar
dudakları kuru oysa
hiç öpülmemiş hiç sevilmemiş gibi
bir kadın çiziyordum
saçları dalga dalga şelale gibi
köprücüklerine kadar
rüzgâr eli değmiş gibi okşuyor dedim ya
evet gülümseme en yakışanı oldu
renklerin en güzeli kesinlikle
bir kadın çiziyordum
korkmuyor karanlıktan hiçbir şeyden
siren sesleri yükseliyor herkes telaşlı
kadın kıpırdamıyor yerinden
hafif bir endişe olabilir sözlerinde
oda düşünür mü insanlık nereye
bir kadın çiziyordum
papatyaların içinde 
dünyadan ayırdığım kolladığım
bir kadındı ki ah
acıya yabancı

2017.

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim