güneş

keşke esinlense evren güzelliğinden

o zaman güzellik hakkıyla bilinirdi

güzel anların cenazesi kulağımda

sen varsan vardı yoksan yoktu dünya

zeytin gibi gözlerinden parlayan

umut ışığına bağımlıyım

küçük bir kız çocuğuna benzetiyorum halimi

resimlere çizdiğim her aşk senin

ben güneşe hiç bu kadar yakın olmadım ki

umutla karışık korkularımla

el değmemiş kutsallığınla yan-dım

evren mucizeleri koynunda taşımaktadır bazen

karda açan minik kardelen

yazın rüzgâr hafif esen

ellerimde sen

gözlerimde kirpikler

sanki  uzun bir rüya bu hayat bu kadar güzel değil

hiçbir masal bu kadar uzun değil

hem gözlerde yalan söylemez sanıyorum

şimdi ellerimde bi kutu kutu içinde 

bitmemiş şiirlere hiç nokta koymadım

sen bürünen her şiir sonsuza dek açık kalacak

bu hikayede inatla yarım

bir parça dokundurabilsem ezeli ve ebedi

gözlerinden güneşler doğacak

yaşlarında fırtınalar ardı sıra

ama evren hiç olmadığı kadar güzel ve baki kalacak

ben güneşe hiç bu kadar yakın olmadım 

korktuğum her yalnızlıkta ellerim sana uzanacak


Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim