umut

sana bakamadığım her dakika
ömrümden kayıp sayfalar
hatırla bir kuşu özgür bıraktım
her bıraktığımda yanındaydı
özgür kalan her yanım sende esir
esaretin altında güneş zehir
o kara gözlerin söz konusu
cennet ile cehennemin tam ortasında
bir isa doğar mı yeniden?
bıraktığın yerde nefes dahi
almadan bekliyorum
güzelliğine nail olamadım
zamanında varamadım son durağa
ellerini zaten hiç tutamadım
ben hep en çok seni sevdim
içimde biriken küçük küçük sevda
ne zaman bıraksam senin yanında
tanrı evren güzelliği konusunda
senden ilham almış sanırım
mesela şakayık en güzel çiçek
ancak sen daha güzelsin
güneş sıcak ama sen daha iyi ısıtırsın
ellerimi açmak zorundayım
ellerimi umuda koşturmak zorundayım

yağmuru beklemek gibiydi

kıtlıkla savaşan bir köyde

senden bir söz beklemek

öyle hayat dolu umut

bir gülüşünle gülistan

asınca suratını cehennem

ne tarafa dönsem han ortasında

görmedim hiç senden güzel

yağmurumda karımda

hatta güneşimde sendin

şu fani dünya dönüyorsa

sebebi sensin










Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim