me.

gölgesi ile oynardı yalnızlığı

insandı sığınırdı

korunaklı yalanlara

mesela bir çay bahçesinde

sigarasını yakardı tebessümle

belki yorgundu uyumuştu sahilde

tutmayacaktı elleri

yüzünü hayatsuyunun

her nefesinde hissediyordu

kafesinde çırpınan sözleri

affı yoktu hayallerin

bir kursa bin yıkılırdı hayat

o yüzden beyazladı yüzü

elleri her zamankinden bayat

kokusunu unuttuklarını

kalbinde ağırladı

sustuklarını sonsuza uğurladı

iğneler kadar küçük

depremler kadar kontrolsüzdü

insandı umardı yaşamı

istemsiz umarsız belki hoyrat

ardındakiler bazen onun

bazen değildi

ikilemlerle düşe kalka

bi ileri iki geri derken

nice zaman olmuş birden

unutulmuş aile sofrasında

bırakmıştı huzurunu

belli ince kaslarından sussuzluğu

hani beklemişti onu bir gonca

o daha hevesliyken

dalgasız deniz sakin mehtap

gözleri ile gözleri birleşirse şayet

bir daha dokunurdu hayatsuyuna

bir daha yaşardı yeniden

yalnızlığı bu kez kendiyle oynardı

sessiz sakin sükunetle

oda ağır başını koyardı dizlerime

saçlarını okşardım

ben saçlarını okşardım o unuturdu

sonra bir sigara daha yakardı yeniden

bir kez daha aldanmış

bir kez daha yıkışmışcasına



Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

ben seni herkesten önce sevdim

y.o.