Saudade

bir an için vuslata erersek
sen benden ben senden 
sormak isterim neden
bilinmeyen kadına
biliyorum merhametinden
efendi, ahlâklı oluşundan
şeytan tüyünden bahsedecek

sana bakmama izin ver 
seni sevmek için sebebe
ihtiyacım yoktu
detaylarını bütününle
kusurlarını benliğimle sevdim
yokluğun nefessizlik olsa da
vazgeçtim

alıştım hepsine alıştım
sen bilinmeyen kadınla kaldın
ben yüzümü döndüm
seni sevmeyi de öyle sevdim ki
içimin kafdağın da 
dokunabilen yok tahtına
bülbüller güllerden 
önce sana aşık oldu
züleyha da...

sahi sen neredensin
ya içimden düşen bir yağmur
ya gökten gelen bir nur
çizgilerin buradan değil
gülüşün ruhani
alnından öptüğümde
yeşerecek gülleri
yusuf züleyha'nın olduğunda
sende benim olursun kim bilir

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim