Ferhunde

ferhunde
ukte kalmışların hikâyesi
uykusuz gecelerin umutsuz 
soysuz saatleri
gecenin en karanlık noktasında
parıldayan küçük yıldız
içinde biriktirdiği hayaller
benliğinde bir hırsız
onurunu çalan binbir nokta
aklını alan mavilikler
beyaza boyandı
ferhunde
azizliğin geç kalmış öyküsü
hani bir an vardı 
uyumadan hemen önce
ellerini göğsünde bağlamıştı
bir dileği vardı tanrıdan
melekler amin derdi
inanmazdı ferhunde 
ben görürdüm
anlatırdım şaşırırdı ansız
bir gün giderse 
yolları aydınlanır
bir yer kararırdı arkasından
tozu dumanı yolu karıştırır
onlar için incinirdi yüreği
sabahın görmediği güneş 
onun içinde doğardı
ferhunde
perilerin durgun masalı
develerin pirelerin kaçtığı
evvel zaman kalbur zaman
periler yağmur duasında
ferhunde göz yaşı dökerdi
bitkiler yeşerirdi
sonra bir çocuk doğar
bütün kainat evrilleşirdi
ama o güzelleşirdi
ilk adımlara
son öpüşlere
şahitti tanrıdan sonra 
bazen son gidişlere
mesela dağlar vardı
uzaktık birbirimize
bir ışık gördüm mü 
tanırdım yüzünden
ferhunde
kimsesizlerin hazin romanı
bir çocuğun başını okşamıştın da
durmuştu kalbin
ellerini göğe kaldırıp
adalete kızmıştın
o zaman durdu fırtına
ben gördüm ferhunde
bu kez anlatamadım...




Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim