kadın olmak.

gülüşü güzel olanın acısı çok olur derler
hangi acıların düşürdü bilmem
söyle bir bir çiğneyeyim faillerini
uzunca izlenen bir vakitte daldım
kadın olmanın acısını anlıyorum şimdi
gülüşüne takılıp çakıldım soğuk taşlara
nemli rutubetli suyu tuzlu ayağa 
kalktıkça düştüğüm gözlerin 
hangi acılar güçlü bu kadar?
benden pare bırakmadı kendi hayatımda
bir sarmal gibi gözlerim gözlerine
gülüşün değer değmez
sırılsıklam düştüm kuyuya
insanüstü bir acı seziyorum 
soğuk tarafı ısıttığımda eski bir koku aldığımda
hangi acıların günah keçisi oldum bilmem
kaç çocuğun gözyaşı oldun bir
ellerimi çıkmaya zorladıkça ensende 
çıkmaya çalıştıkça gözlerinde düşüyorum
kadın olmanın acısını şimdi anlıyorum
gülüşünden intihar etmeden önce
gözlerinden öpüyorum
kadın olmayı şimdi anlıyorum

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

ben seni herkesten önce sevdim

y.o.