istanbuluma

seni seviyorum istanbul
gerdanında yaşlarınla
yürümeye yeni başlamış
bebeklerin koşturmasıyla
hissiz kelebeklerin ölürken
döktüğü gözyaşlarıyla
hatalarınla seviyorum
elime geçirdiğim ilk sevgi sana
ilk aşkım senin karanlığında
bir balıkçı kadar seviyorum seni
liselilerin el ele tutuştuğu
dar sokaklarınla 
mazisinde ölüm yatan yokuşlar
uçurumlar ile ayrılmayacakmışcasına
seviyorum seni istanbul
ayak bileklerindeki parçacıklarınla
bana hep aşkı hatırlatan zehir zemberek
ilk ve son öpüşlere şahit olduğunda
alnından öpmek istiyorum
annelerin ölümsüzlüğü gibi
umutlu bakışlarınla seviyorum
kaybolduğum sokakların bir bir aklımda
küçük ayasofyadan kadırgaya
üsküdardan beykoza kadar seviyorum
zillere basıp kaçan çocuklarınla
yardım bekleyen teyzemin
dua eden bakışlarıyla
simit satan çocukların hayalleri kadar
gökleri delenlerin ihtişamıyla
seni seviyorum istanbul
severken ayrılanların içinde kalan
uhte gibi senden ayrılıyorum
biz hâlâ sevgiliyiz istanbul
seni asla bırakmayacağım desem 
sende inansan ve bu son olsa
bu son olsa ve gömülsem derin
sularına...

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

ben seni herkesten önce sevdim

y.o.