Seher Vakti

bu saatler de sevilmeyi hak ediyor
kuş sesleri, kendini güne soyunan sema
denizin üstünden yavaşça geceyi söken güneş
sonra gözlerini benden kaçırırcasına yuman sen
anlaman zor uyurken ne kadar güzel olduğunu
konu bu değil konu sen değildin
bu saatler diyorduk
milyon bebek annesini rahatsız ediyor şimdi
anne bulabilenler tabi
bu saate uyanabilmek uğur vermeli
gün henüz büyük insana uyanmamış
yalnız kuşlar ayakta birde benim gibi avâre ayyaşlar
yapay ışıklar söndü şimdi
gözlerini açmanı dilerdim dünyamın ışık kaynağı
yeniden beni kendine çevirdin
gün hangi kapıyı açsam hangi yola çıksam sen günü
konu bu değil konu sen değildin
seher  vaktine gelecek olursak
ay kendini gizlemeye çekildi
kadının sabahlığı gibi günü giyindi, bulutlar evi
bu saatler de sevilmeyi hak ediyor
gün henüz büyük insana uyanmadan
dünya güzelmiş hani
yalnız kuşlar
yalnız duygular
yalnız avâre ayyaşlar
birde kahrolası güzelliğin ayakta
henüz insan uyukuda iyi zırhını kuşan yaşlı garib dünya...

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim