Eski

biz eski usül şairiz
kağıt kokusuyla seveceğim seni
matbaadan  yeni çıkmış gibi
el değmemiş duygularımla
-
göremediğin duvarlarım için
yeni yazıldın sabredeceksin
seni sen yapan sabır ile harmanlanmışlığın
 gezilmemiş feza gibisin imkan imkansızlığım
zaman isteyeceğim içime çekmem için
biz eski usül şairiz
nikâhsız sözleri çizemem üzerine
na-mahrem el değdirmedim değdiremem
biraz zaman isteyeceğim helal kılmam için
seni sen yapan sabır ile harmanlanmışlığın
kağıt kokusuyla seviyorum seni
aman* dile düşmeyesin
sır gibi sakla kendini
koklanmamış bir çiçek gibi
emekliyorum şuan
bilmem ne derece memnunsun kendinden
seni sen yapan sabırla harmanlanmışlığın
güzelleşirsin elbet
yıllanan şaraplar gibi isyan etme yeter ki
çizilmemiş bir kâğıt
henüz yazılmamış söz
boyanmamış resim gibi
olmayışın bile güzellik çağrıştırıyor
zaman isteyeceğim yazmam için
seni sen yapan sabırla harmanlanmışlığın
-
biz eski usül şairiz
kağıt kokusuyla seviyorum seni
matbaadan  yeni çıkmış gibi
el değmemiş duygularımla





Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim