benden önce sendin

canını unuturda sevdiğini unutamazmış insan
birgün hastaysan eğer ruhum başında sabahlar
dualar ederdi
görmedin
görmezdin
yemeği unuttuk uyumayı unuttuk bir zaman
bir zaman geldi adımızı unuttuk mürekkepsiz kalemlerde
işitmedin
işitemezdin
hayal etmeyi unuttuk sevdikten çok sonra belki
belki de küstük hayal kuran fikirlerimize
bilmedin
bilemezdin
kendimi çokça unuttum üşütme korkunu taşırken
kışın meczup gibi bir dolandım bir zaman yürek yangınından üşümedim
hissetmedin
hissedemezdin
bir dileğin olurdu dileğini dilemekten seni dilemeyi unuturdum
yâr ondan nasip olmadı olmayacak
anlamadın
anlayamazdın
koklamak fiilini unutunca çocuk gibi
kokunu duymadan kokuna şiir yazdım bir yürek dolusu
okumadın
okuyamazdın
geceleri yıldızlara seni anlatırken daha bir afilli ışıldıyor
ondan korkmuyorum karanlıktan affola ışığınla aydınlanan
sönmedin
sönemezdin
bir masalsan şimdi dilime
en prensten prens en kraldan kraldın asilden de asil
sevmedin
sevemezdin
herşey bir yana benden önce sendin ben kimdim?




Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim