hayatın içinden

kırık taşlara basmamak için
kafamı yerden kaldıramıyorum
hayat akmaya devam ediyor 
durduramıyorum
durduramıyorum
soluğumun ucunda duruyor 
son nefes dokunamıyorum
küçük kıyamet ne zaman 
büyük kıyamet ne zaman
yaşar mı dünya bir süre daha
kırık taşlar ayağıma batar mı
gökyüzü ne zaman parlar bi daha
senin ellerin hep sıcak mı
kafamı yerden kaldıramıyorum
kaldıramıyorum
kaldıramıyorum
huzurum yetmiyor bölmeye karanlıkları
parmak uçlarımda başlayan
saç tellerime uzanan küçük yolda
büyük haberler eskitiyorum
ne zaman bitecek savaş bilmiyorum
dünya ile dünya
canlı ile dünya 
insan ile insan
doğa ile insan
ölüm ile ölüm
hayat ile ölüm
ben ile ben
en büyük kavga hep bu zaten
aynaya bakarken korktuğum gözler
ne zaman olacak ateşkes 
hangi kelepçe ile son bulacak suçlar
gücüm yetmiyor sahipsiz sesleri
susturamıyorum
susturamıyorum
şehrin ıssız sokağında zil çalan kim
neşeli kahkahaları kimler atıyor
bu hangi şarkı kırık taşlardan çalıyor
senin masalında son bulur mu
ne için soldu bu tatlı çiçekler
ya sen ne zaman gelirsin
hakkıyla bir mucizeye şahit olmak için
gözlerimi kırpamıyorum 
kırpamıyorum 
kırpamıyorum
ne vakit son bulur bilmem ama 
kırık taşlara basmamak için
kafamı yerden kaldıramıyorum
hayat akmaya devam ediyor 
durduramıyorum

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

ben seni herkesten önce sevdim

y.o.