ben seni herkesten önce sevdim

ben seni herkesten önce sevdim
daha adem dünyaya inmemişti
havvanın esamesi yoktu cennette
sen oradaydın ben şurada 
ellerim yetişmiyordu amma
ben seni seviyordum

ben seni herkesten önce sevdim
karıncalar sıra sıra dizilmeyi
arılar bal yapmayı öğrenmemişti
varsa ki dünya da düzen
içinde bir parça sen vardın
senin içinde olduğun herşeyde 
biraz ben

korku icat edilmemişti
insan düşünmeyi bilmiyordu
güdüler aklın ötesindeydi
sen benim yakınımdaydın
ben seni herkesten önce sevdim
huzur içindeydi evren
çiçekler yerli yerindeydi
bir de sen gök kadar mavi
güneş kadar sıcak
nur kadar aydınlıktın

ben seni herkesten önce sevdim
olur ya ilk olmadan bilinmez yaşanan
sevgili ete bürünmüş karşımda
sevmek sevmemek bilinmezken henüz

bu yüzden ben ilk sevendim
gelmiş geçmiş bütün sevgililerin
günahı boynumda
kerem aslı
leyla mecnun
yusuf züleyha
leva ile agah
sen ve ben

ben seni herkesten önce sevdim
biliyorum sende biliyorsun
iki kişilik dünyanın 
açan çiçeklerini görüyorsun
su döngüsü yoktu
ateş su toprak toydu
tanrı üflememişti henüz derdi
biz ayrı ruhların efendisiydik

sonunda uzatsam isyanla
binbir kıyamet kopar
henüz doğmayan insanlık
gözlerimin önünde erir ve erir
ben seni herkesten önce sevdim
adem ve havva yoktu
varsa ki dünya da düzen
içinde bir parça sen vardın
senin içinde olduğun herşeyde 
biraz ben



Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.