sueño

Ah ...mucizesin
kara saçlarını omzuna saldığında
hasretime hasret olur saatler
sen son dakikayı gösterdiğinde
kara saçlarından bir gül döker
adınla başlayan her söz benim
sana ait olan ne varsa dünden
bugünden yarına mahzenime rehin
bazen ölümle burun burunaydım
aslan ağzında, uçurum dibinde
bazen bir çift hapsinde  yılanın dişinde
senin bademinde panzehirim
ah... mucizesin
kadın olabilmek senin hünerin
göğüslediğinde aşkı en güçlü sendin
kara saçların köprülerine değince
çocuklar mutluluktan
ben hasretimden ağlardım
savaş başlatıp kıyamet kopunca
ellerinle getirirdin barışı
bir bakışın yeterdi
bir buz dağını eritmeye
kadıköy sabahında özlemle
koşarak yaklaştığım depremlerim
hani o depremde elini tuttuğum
evet kara saçlım oda sendin
beni sığdırdığın badem çekirdeklerinde
ben bütün evreni görürdüm
ah... mucizesin
gülüşünce yaşayan hücrelerim
üzüldüğünde bir bir intihar ederdi
ağladığında kıyamet kopardı
bilemezsin saçlarını taradığında
dökülen tellerden oluşan kara deliği
felaketim olurdu her seferinde
boşluğa düşerdim ah
mucizem yaşa ve yaşat ki
dünya dönmeye devam etsin








Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim