inbar

kırık aynalarda bulduğum çehre
tanımadığım yılların yansıması
hatıramdaki çiziklerde rastladım
ömür dolu kadehlere sığdırdığımızı
ışıklar kapandığında bir leva
güneş doğduğunda bir zeva
milyon kere edilmişti and hayata
milyon kere girilmişti bu savaşa
ve bir mil yol katedememiştim
hatırla ölmüştüm ya bir çok kez
öldüm  yine öldüm  ve öldüm
ölmeden önce ölünüz tavaf
kuşlar filizlendi harabe çehremde
dilim lal gözlerim ama 
döndüm durdum içimin hanlarında
kurak ormanda hemen sarardım 
berrak sularda kayboldum
bahar gelirdi ellerinde çiçeklerle 
ahmak ıslatır gibi bir süs takındım
bin defa girdiğim bu savaşı yine kaybeder
bin defa da girsem yine boğardım
mucizeler örterdi üstümü o zaman
bir kârım olurdu kainattan
sular dalgalandığında denizlerde
yırtık tenimin çiçeklerine rastladım
aradığım son çarenin ipuçları
bir damlaya sığmayan bir denize taştı
hani çocuk ya şimdi parçalar
ne zaman bütün olacaktı






Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim