İsraf

sana hiç doyamayacakmışım gibi
içim de aç gözlü bir heves
gözlerin ellerin kokun tenin yetmeyecek
sen konusunda bencilim
dünyan fikirlerin* değerlerim
bir geri üç ileri bir hayat görüyorum sende
hiç doyamayacak gibi hissediyorum
zira hayallerime bile sığmaz oldun
her gün akşamı geleceğini beklesem bile birgün
özlem duyacağım her zerrene
gözlerin sesin* değerlerim
sen konusunda bencilim
hasret konusunda da sencil biraz
uyukularımın hepsini bölebilecek kadar anımsıyorum
bazense bir dakikalık ana gitmek kâfi
senin azınla yetinemem ben
bu masa senle donanacak
 ve
ben israf etmeyeceğim
kokun sakalların* değerlerim
günle birlikte doğmanı kabul edemem
bir gün kaybolma ihtimalini sindiremem asla
ne deniz ne güneş ne ay olabilirsin
gök kubbe gibi hep ol
boynumu kaldırıp indirmeyeyim asla..
bir sokak şarkıcısı olacaksan vaktine nöbet tutayım
dayanamam
dayanamam vakitsiz kaybetmeye
sonra bütün evrenim sen olacak
ve
ben israf etmeyeceğim

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim