Günah Gibi

bu saatler gibi seviyorum seni
henüz dünya aydınlanmamış
mutluluğumuza kirli eller değmemiş
çiçekler boyunlarını güneşe dönmemiş
bir yaz gecesi yağmurdan kırık
bazı yıldızlar delip geçmiş karanlığı
sen ise en güzel halinle
gecenin gece olduğunu unutturuyorsun
işte bu yüzden bu saatlerde daha çok
daha çok seviyorum seni
bir kaç martı yeni yeni haykırıyor seni
duyamadığım nice hayvan selama tutuyor
bir sen
birde sana hayranlığıyla bilinen
benim tanınan gecelerde
henüz çöl sıcağında yeni su içmiş gibi
değil değil serabım gerçek olmuş gibi
çoğu çocuk uyukudayken henüz
parka salıncağa koşan çocuğun sevinci var içimde
bu saatte sen olunca
seni hissetmek paha biçilemez
satılık olmayan eser gibisin
kalbimdeki müzenin en nadidesi
camlarla kaplı sonra lazer ışıkları ile korunan
benden başka kimse yaklaşamasın
hatta sakarımdır bende yaklaşamayayım
orada ol yeter
bu saatler gibi seviyorum seni
henüz büyük insanın haberi yok varlığından
gizli gizli işlediğim bir günah gibi
bir günah ki bir günah...

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim