İstanbul Büyük Benden



Sen mi büyüksün ben mi Ey İstanbul?
Tabi ki sen benim nazlı sevgilim.
Ne zaman doğar güneş
Çamlıca'dan eteklerine?
Söyle sevgilim, o zaman geleyim.
Yangınlar su içer oldu, son bahar gitmez
Dumanlar işgal etti beldemi
Senden bi haber, canımız miskinler tekkesi
Kokusu meyvelerden bahçeler
Evet sevgilim, sen büyüksün benden
Kemerin egzoza karşı siperi
Fatih'in büyülü cephesi misali
İnsanlar da iyi midir sahi?
Ey sevgilim iki yakan bi arada değil
Artık bizi kimse biz edemez
Beyazıttan kopamıyorum, Üsküdar'a
Yahut Beykoz çok uzak buralara
Söyle ne zaman diner arabalar?
O zaman biteyim kapında çiçeklerle
Besini oksijen karışık sigara dumanı
Alış sevgilim, bizim çiçekte efkârlı
Sonra seni dilerim belki yıldıza
İçten söylerim duyarsa şanslıyım bugünde
Hiç olmadığım kadar hemde
Elbette benden büyüksün İstanbul
Özür diliyorum, affet.
Biliyorum, bu ne cürret?
Hayır, hasret kalırsam sana kalbim aksar
Nefesimi benden alma söz
Çiçeklerin yanında içmem sigara...


Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim