Ben bir Koca Çınarım

Bin yaprak yere düşü verirde
Sevdiğini söyleyemezsen yarine...
Neylesin papatya..
Neyleyim ben,sonbahar
İlk beni kavururken?
Ben bir koca çınardım'
Üsküyâr'ın en güzel yerinde...
Leylalar bitmedi, mecnunlarıyla
Köklerimde,  hâlâ efsanelerse.
Fersah uzaklıktaki ayrılıkları görürüm
Anlamam niye?
Kocamış bir çınar tecrübelidir oysa
Amma bilirim birşeyi, sırdır.
Ayrılıklar sevdaya dahil değil.
Seven sevdiğini söylemedikçe
Çok daha yaprağımız ziyan olacak
Hayır, menfaat gütmüyorum
Güdemem de
İnsansı bir duygu yok içimde..
Ha bu arada sevda insana ait değil yalnız
Hepimiz sevda ile yaratıldık.. .
Her ihtiyar gibi sözü dağıttım, aff ola!
Demem o ki;
Sevdiğinizi kaybetmeyin
Sonra... sonra
Ne kadar yaprak dökseniz nafile...


Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim