çirkinim



çirkinim
gece baykuşun üzerine
gelen yıldız ışıltısı
nasıl gösterirse onu öyle
bir pazarcının
sona kalmış
çürük domatesi gibi
çirkinim
ansızın ölecek gibi
zaten bir haberim yaşamaktan
azrailde umursamadan
gelecek gibi
bir ışıklı düşün
ortasına giren
kabus gibi düşünceyim
sanırsam o yüzden
nefret çeker bedenim
çirkinim
durmuş saatin günü
yanlış ayarlaması gibi
pili bitmiş oyuncaklara
bozuldu demek misali
dünya çiçek bahçesi
olsaydı kaktüs olurdum
gel gör ki dünya çiçek
bahçesi değil
çirkinim
bir kötü anneyim
daha şimdiden
anne demek manası derin
kötü anne olmak ...
içi su dolu şemsiyeyim
çirkinim
adaletsizliğe uzundur
susuyorum
yaşaması suç kişilere
vergi ödüyorum
çirkinim
alıpta vermediğim çok
şey var mesela
nefesimi iyi alıp
kötü veriyorum
bir tür kumar oynuyorum
çirkinim
en az dünya kadar
çirkinim


Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

ben seni herkesten önce sevdim

y.o.