Atilla İlhan'ın Anısına



yükü ağır bir özlem
gece vakti kafesime inen
sensizlik kadar
nefessizlik de zor bu ara
bilirsin çok içerim yokluğunda

yıldızlar felan yanmıyor artık
yanmak mıydı o ışıkları
bilemem tabi
güneş desen, bilirsin
sensizken doğmaz dünyama
gözlerin ile açan kır çiçekleri
uyukudalar daha

denizin suyu çekildi
seninleyken bilmiyorum
senden bakamazdım ki
sahi o zaman da mı böyleydi
sanırım sonbahar
senden geçilmiyor hâlâ

evet beklenen oldu
terör başladı vatanda
evet evet ben senden gidince
daha önce var mıydı bilmiyorum
merakım sensizleşince başladı
ne idi bu politika anlamam ya hâlâ

bir grup zengin birşey demişler yine
onlarda en az benim kadar sefil
cemiyet hayatı elalem derdi
zor onların ki de
düşünecek çok şey bıraktın bana

küçük prensin koyunu da gülü
yemiştir bence
belki de varamadan gül solmuştur
mutlu sonla bitecek değil ya
mesut olmaz hiç bir veda

bir diktatör gelip
bizi de değiştirmeye kalkmadan
sana sevdiğimi söylemeliyim
cesur olmalıyım
örneğe gerek yok her aşık gibi
her seven biraz mecnun biraz leyla

belki mavi benekli çocuksun
Atilla İlhan'ın anısına
gözlerimi alamıyorum senden
ve sen hiç bilmiyorsun
ben mecburum sana

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

ben seni herkesten önce sevdim

y.o.