Bir Buçuk

rüzgârında aşk kokusu var
anlat şiirim
ensende bir harf gördüm
alın yazın karmakarışık
dökül dertlerini hallenelim
bir buçuk ömür kalmış toprağa
eteğinde çakıl taşları var
dökül şiirim
korkmana gerek yok
koleksiyon yapmadığını bilirim
sağında bir cesaret gördüm
solunda da esaret
dökül içini toplayalım
yollarında gül yaprakları var
yürü şiirim
en çok sen hak ettin aşkı iyi bilirim
bir kadındın bazen
bazen bir adamdın
ikisinin de güzelliği kaleme sığmazdı
bir uçurum dibinde vedalaşmadan
dökül şiirim elinden tutayım
bırak kusur bulayım
hallerinde küçük hanım edası var
yaşa şiirim
nasıl istiyorsan öyle devam et
merak etme ensendeyim
o harf benim
seni tutacak el benim
bir damla gözlerinden düşmeden
anlat sellerine omzum
anlındaki karışıklığı düzeltelim
henüz sonuna gelmeden gecenin
henüz sonuna gelmeden şiirim
hemhâl olalım
rüzgârında aşk kokusu var
dökül içini anlat
hallenelim


Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

ben seni herkesten önce sevdim

y.o.