Kızım

kızım sen küçücüksün
adın cenin ile başlıyor daha
bir gonca henüz açmamış
bir ay hilâl hâlâ
ilk dördünü görmemiş
senin neyine sevda
senin neyine ayrılık
kızım sen küçücüksün
ellerin kavramayı öğrenmemiş daha
güller ellerinde kuruyor
gözlerinde çiçekler solmamış
bir serçesin uçmayı öğrenmemiş
ses tellerin adına erişmemiş
senin neyine şarkı söylemek
senin neyine gülmek
bak kızım sen daha çok küçüksün
şehrinde sokak lambaları yanmamış daha
bir kere aşık olmamışsın
gözlerin açlıktan başka yaş görmemiş
huzurun anne kucağı
yağmur saçlarını ıslatmamış
ellerin karda çatlamamış
annenin gölgesinde filizlenmiş
yürümeyi düşmeden öğrenmişsin
kızım sen küçücüksün
bana selimden öte arkadaşsın bilen bilir
ama sen yaşamayı kitaplarda okumuşsun
daha eline diken batmamış ki
nasıl düştün bu çukura
kızım
bak kızım dinle beni
daha çok küçüksün
kelimelerimi anlamadığını biliyorum
senden çok şey bekledim kızım ben
kızım bak
sen daha çok küçücüksün
yaşamadan nasıl ölürsün?

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim