Yıldız

balta girmemiş yoksulluğumla vurdu beni
soğuk bir kış gecesi baharı esintisi tenimde
ellerindeki dokunulmamış sıcaklığı hissettim
benim ellerimde benim oluşunu...
bir göz çarpsa bir asır uyuyamam
eksikliğimden vurdu beni
tamamlamam gerekti bıraktığın yerden
oysa gökyüzü bana hep güzeldi
derinliğin gizliliğin dokunulmamışlığın sergisi
deniz gıpta ederdi ederdi ederdi
sonra seni gördüler
elleri etekleri güzellikleri çekildi kenara
deniz de gökyüzü de saygı duruşunda
derin uykularımla vurdu beni
gözlerimi ellerinle açsan anca görebilirdim
öyle gördüm zaten..hiç çekinmeden durdu
gözlerimi delip geçen parıltı..gözlerindeki
bir yıldızlı gökyüzünde seçebilirdim seni
ya kimsesizliğimle yada sensizliğimle vurdu beni
dünyayı yaratan bir de seni yaratmıştı
sen dünyadan vazgeçmektin
ben ise dünyayı hiç seçmemiştim





Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim