HATA

hatalar hatalar
ah ulan güzel hatalar
beklediğimiz karşılaştıklarımız olmadı
yolumuza çıkanlar yolun sonu değil
yolumuza ışık tutanlar güneş olarak kalmalı
sigara yalnız içilmeli
günah yalnız işlenmeli
hatalar ah hatalar
evvelinde çekicidir ah ulan hatalar
bir çiçek koparılacaksa şahit olmamalı
ahirinde bir uçurum dibindesin anılarla
ah hatalar her ömrün vazgeçilmez süsü
bir çiçeğin bulutu sevmesi gibi seviyorum sizi
sizi küçültüyorum hatalarım
siz de beni büyütüyorsunuz amenna
bir hata iz bırakırsa geçmeyecek yara izidir
bir hata bazen doğmamış çocuğun doğum izidir
bazen üç günlük ömre açlık biçilir
ah küçük hata nelere sebep oldun yine
gökteki güneş dünyaya küstü sayende
deniz kurudu neferinle mesela kirlettin sebepsiz
sigara külü sevgiliye atılır mı attırdı hatalar
ah ulan hatalar
bir günahımı sevdiğim gibi seviyorum sizi
gözümde küçüksünüz ama kabul ediyorum
emeğiniz ah hatalar ulan hatalar
bir dağınık çizgi-roman gibi ömrüm
karanlıklar arasında topal yürüyorum
arkamda bazen ışık bazen ağır urganlar
varlığınız hatalar varlığınız
bazen kamçılayan enerji kaynağı
bazen sömüren bir avrupalı
ah ulan hatalar
yalnızlığımın şenleri bazen
bazende denizle arama giren kara kediler
uyukularımın korkunç kabusu
güzel hatalarım
bırakın artık rahat uyuyayım


Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim