Çocuk



beni bana bırakma
çocuk
gel bir an önce
içimdeki saçma özleme
bi kılıf bulamadım içimde
hoş tamamen kuralsız
bir başlangıçtı herşey
bir cenin toprakla büyüyüverdi
biz de aşık olabilirdik elbet
kendimi yargılamaktan hep
çektiğim bu saçma sancı
gel de haklı çıkar beni
çocuk
ve gel bir an önce
oysa özlemek güzeldi
şiir yazdıracak kadar güzel
kokunu benimsedim içimde
aya yıldızlara güneşe anlatıyorum
hepsi anımsıyor aslında
seni ilk gördüğüm an gibi
gözlerinin ışığında
benide büyüt
çocuk
ve gel bir an önce
ne sendin beni benden alan
ne de beni bana bırakan
bir küçük filiz bıraktın
kurak ormanlarıma
yeşeren korku veriyor
gül mü baobab mı
karar veremiyorum
gelişi güzel dünyam üzerinde
bir sen eksiksin
canından pay et bana
çocuk
ve gel bir an önce
tuzlu okyanus sularında
tenim yanıyor
ilk kez su görüyor gibi
sanki intihar ediyorum
korkuyor bedenim
en sevdiğine dokunmaktan
yüzmeyi öğret
ve imkansızı sevmeyi
çocuk
gel bir an önce


Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim