Palyaço



Biz buruklar, bayım
Palyaço suratlıyız
Bilmezsiniz gülen yüzün
Boyasız yaşını.
Göğe bakarız
Denizi koklarız
Çiçekleri koparmayı
Haddimiz saymayız
Epeyce güleriz
Epeyce mutlu oluruz
Bunca güzelliğin hakkını
Veririz zannımca.
Ama siz ciddiyete
Meraklısınız Bayım...
Suratınız hep asık
Parası yüksek belki
Ama huzuru az sanırım
Palyaço diye küçümsemeyin
Bizde biliriz Bayım,
Herşeye maske takmayı!
Belki ondan göremezsiniz.
Bakmakla görmek
Arasındaki farkı
Maliyeti yüksek herşeyi görüp
Maneviyata sadece bakarsınız.
Biliyor musunuz Bayım,
Kuru gözyaşı eksik olmasa da
Arkası yarın,
Bir ömür asık suratla gezmekten
Daha mutluyuz zannımca.
Bakıyorum da görüyorum
Aynı zamanda,
Sizler de mutsuzsunuz parayla
Sizi küçümsemiyorum
Hayır hayır üstadsınız aslında.
Ciddiyet iyi beceri ister.
Demem o ki Bayım
Ben bir palyaçoyum
Beni küçümsemeyin buruğum.
Ben bir palyaçoyum Bayım,
Gündüzleri çocuk güldürür
Geceleri gören çocuklar için
Ağlarım..

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim