Soğuk bir Güneş Harbi

Adını sayıklıyorum,
Hiç gitmemiş boşluklara
Oturduğum yerden arş'a sesleniyorum...
Soğuk buralar
Gül kokulu terler dökemiyorum.

Gözlerin, gözlerime her değdiğinde
Büyük kıvılcımlar patlıyor yüreğimde...
Üşüyorum, üşüyorum
Her bırakıp gittiğinde.

Sana uzanmış yollar var,
Bana tıkalı
Bir sürü insancıklar.
Gel diyorum, gel diyorum
Sesim arş'a yükseliyor
Sen duymuyorsun...

Elimi uzatışlarım vardı,
Kendi kendime acıdığım dertlerim.
Her sene bıraktığım geride
Farklı bir benliğim...

Sen kalma geride,
Üşürsem donar herşeyim..
Kalbim, mutluluklarım.

Nefesim kesiliyor
Kalbim zorlanıyor
Bir yerden sonra
Acıyor...
Acıyor , Haykırıyorum
Sen duymuyorsun...
Bir tek O
Allah duyuyor!

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

Bu blogdaki popüler yayınlar

buse

y.o.

ben seni herkesten önce sevdim